Lataamo Group äänestettiin asiakkaiden toimesta vuoden tapahtumatoimistoksi Vuoden toimisto 2020 -tutkimuksessa. Tunnustus annettiin Lataamolle nyt toisena vuotena peräkkäin.
Vuoden toimisto 2020 -gaalaa juhlittiin keskiviikkona 5.2.2020 Helsingin Bio Rexissä.
Asiakkailleen Suomen luovinta ja vaikuttavinta markkinointia lupaava Lataamo on tutkitusti onnistunut asiakkaidensa ymmärtämisessä.
-Olen todella kiitollinen asiakkaiden näkemyksestä osaamisemme suhteen, ja samalla tietoinen siitä, että joka päivä pitää oppia uutta ja ylittää eilisen suoritukset! Lataamo Groupin luova johtaja Wille Niinistö kertoo.
Lataamo uskoo asiakkaidensa saavan viestinsä eteenpäin nimenomaan vaikuttavien kohtaamisten kautta.
-Meille ja meidän asiakkaillemme markkinointi on vaikuttavia tekoja. Lataamo luo kohtaamisia, joista syntyy tarinoita, ja jalostamme näitä tarinoita eri medioihin ja alustoihin.
Lue lisää Lataamon voittotunnelmista täältä.
-Toinen perättäinen Vuoden toimisto -voitto on viesti siitä, että emme ole vain osanneet kuunnella asiakkaitamme, vaan olemme myös pääsääntöisesti ymmärtäneet kuulemamme. Olemme myös pystyneet jalostamaan siitä luovia tuloksellisia ratkaisuja, Niinistö jatkaa.
Vuoden toimisto -tutkimus kehittää markkinointiviestinnän osaamista Suomessa
Ruotsissa perustettu Vuoden toimisto -tutkimus on merkittävin markkinointialan tutkimuskonsepti. Tutkimustoimisto Regin perustama tutkimus järjestetään kotimaassaan tänä vuonna jo 20. kerran.
Tutkimuksella selvitetään toimistojen asiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun, ja samalla kartoitetaan muun muassa toimistojen valintaan vaikuttavia kriteerejä.
Asiakkaat arvioivat yhteistyön tuloksellisuutta ja sujuvuutta sekä sen kykyä ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja tarpeita.
Suomessa tiedonkeruusta ja tulosten analysoinnista vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland, joka kerää asiakkaiden vastaukset internetkyselyiden ja puhelinhaastattelujen kautta.
Vuoden toimisto -tutkimus kertoo tavoitteekseen kehittää ja edistää suomalaista markkinointiviestinnän osaamista.
Markkinointi ja mainonta kertoo, että tutkimukseen osallistui tänä vuonna aiempaa enemmän asiakkaita. Vastaajia oli lähes 1050, kun viime vuonna mielipiteensä saatuun palveluun antoi 825 asiakasyritysten markkinointipäättäjää.
Suomessa nyt neljännen kerran järjestettyyn tutkimukseen osallistui kaikkiaan yli 60 toimistoa, joista 59 ylsi kilpailuun saakka.
Finaalipisteille palkintosijoista kisaamaan pääsi 34 toimistoa, kymmenessä kategoriassa. Lataamo Groupin kanssa parhaan tapahtumatoimiston tittelistä kisasivat MKTG Finland ja PULP Agency.
Lue lisää Vuoden toimisto -tutkimuksesta ja muiden kategorioiden voittajista täältä.